سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

سلام. بعد از مدت مدیدی دارم پست می گذارم!

راستش این روزها سرم شلوغه...ایام جشن های نیمه شعبانه و مشغول خدمتیم! ایشالا بعد از نیمه شعبان سعی می کنم با پست بهتری بیام!

غرض از مزاحمت این بود که از رفقای بابلی و غیر بابلی که الان تو بابلند دعوت کنم از ایستگاه صلواتی و نمایشگاه فرهنگی هنری ما که سر خیابون نواب بابل هست، بازدید کنن!

دست برقضا مثل پارسال باز هم دوستان منو مسئول سروکله زدن با کودکان کردند...غرفه نقاشی کودکان!! به هر حال اگه بچه مچه تو دست و بالتون هست این شنبه و یکشنبه و دوشنبه بیارین نقاشی بکشه و جایزه بگیره.

مجتبی! علیعلینجات! مدجید.....بیاینا !!!

نگران ابی هم نباشین اون هر جا شیرینی و شربت و ...باشه حتما میاد!!


در پایان شعری تقدیم به حضرت حجت ارواحنا فداه:


به خود گفتم دلم آزرده و محزون از دوریست ***** دلم با نام تو لرزید، دل آزرده تر از تو کیست؟
دلا وقت طلوعت کی شود؟ بازآ                    ***** که خوشتر از ظهور پر ز نورت چیست؟
شود خاموش آن آتش که هردم ما برافروزیم*****میان کوهی از آتش، زلال چشم تو جاریست!
مرا سرباز صفری در رکابت دان                   ***** مگو ناقابلی، هرگز تو جایت نیست
امیدم را مکن نومید، بنامت من قسم خوردم***** که تا بانگ انا المهدی، دعای عهد تو باقیست
بیا، تا جان به این جسم نزارم هست          ***** ظهورت باعث جان و حضورت مایه ی گرمیست
مرا در مکتب عشقت، قبولم کن قبولم کن  ***** هم امضایی بزن مولا، هم ارفاقی بکن تا بیست!

علی متین فر


نظرات (۱۸)

(این نظر واسه نوشته اولیه، هر کاری میکردم اونجا ثبت نمی شد) عجب نظر های خوشگیل ومشگیلی داری این حرفا که یه شب خواب حضرت زینب و دیدم و نمی دونم اگه این کارو انجام پولدار میشی اگه انجام ندی سَقِط میشی که قدیمی بود ولی اینجوری شو دیگه ندیده بودیم شماره خودشونو توی وبلاگ بذارن! درضمن به اونهایی که احتمال میدن ترور بشن بهشون توصیه میکنم که همراه خودشون راسو داشته باشن هیچ کسی بهشون نزدیک نمیشه که ترورشون کنن این کارو انجام بدین جواب میده!


راسو قدیمیه عزیز جان.....الان عطر مکه رو بورسه!
رنگ قلمت روی سیستم من و داداشم و ... همه آبیه! راستی از بس که به بچه جایزه دادی یه جایزه هم از اون طرف گرفتی البته اگه تو راه خونه مخ داداشت رو زده باشی و ازش گرفته باشی


خاک بر سر این بلاگفا!
ول هکن بابا بکوشتی اما ره..
سلام منیم سوگیلی گارداش نه وار؟ نه یوخ ؟ عیدت مبارک
منم نقاشیم خوبه ها بیام؟!؟!؟!؟!


سلام بیا...مداد رنگی هاتم بیار!

عید شما هم یوخ!
ببخشید اشتباه شد! منظورم آقای متین فر بود


سلام. شرمنده ولی فک می کردم تابلوئه ساعتاش..یعنی شب نیمه شعبان شروع میشده!
به هر حال امروز از ساعت 5 الی 30/9 شب و فردا همین تایم ما در خدمتیم!
سلام . ای بابا آقای هدایتی چرا ساعت دقیق رو نگفتین؟ من صبح که بیرون کار داشتم یه سر اومدم چهارراه نواب ولی کسی نبود!!!!
اِ چه جالب؟!! الآن منم که خوب دقت میکنم، می بینم که سیاهه!!!
رنگ قلم رو سیستم من هم سیاهه....
ببین فعلا 2-2 مساوی هستیم:
من و علی میگیم آبیه.... تو و خانم حسینی میگید سیاهه
نفر پنجم تعیین کننده است!!
ولی رنگ قلم رو سیستم من مشکیه!!!!!!
قضیه مشکوکه
راستی رنگ قلم رو سیستم منم آبیه!
سلام،منم عیدو تبریک میگم بهت.
چقدر قشنگ بود بیت آخر شعر.
یا حق
رو سیستم من که رنگ قلمت، آبی آسمونیه!
شاید مشکل از سیستم اینجانب باشه!
و یا شایدم از قالب تو!!
اگه بچه های دیگه بیاین، منم میام!.. چون اونجا میخوایم دسته جمعی ی حالی ازت بگیریم و برگردیم..


من که از هر زاویه ای نیگا می کنم سیاهه!!
به گمانم....ظاهرا زیاد بازی کردی چشمات پت شده!!!
نه..چیزه....الان که دارم فکر می کنم میبینم حالشو ندارم، هستم خونه نیمه شعبان!!
شماها برین سلام ما رو برسونین!
از توی صفحه ی بلاگفاتون نتونستم بفرستم. لطفا یه ای-میل خالی به میل من بفرستین تا آدرس ای-میلتون رو داشته باشم
مال من:
Hosseini_m6920@yahoo.com
منتظر هستم
فعلا


فرستادم. ممنون
سلام. فکر میکنم سوء تفاهمی پیش اومده بود که از طرف من برطرف شد. خب من در مورد کار تحقیقی براتون ای-میل میزنم. حتما چکش کنید..
فعلا
سلام. من یه کامیون بچه جلو غرفه تون خالی میکنم ماشالا چیزی که تو فامیل ما زیاده بچه های 5-6 ساله
انشاءالله که قبول باشه. اگه شربت و شیرینیش خوش طعم باشه حتما میایم تازه بچه ها رو هم میارم


سلام. مهدکودک دارین مگه؟!!
بفرمائئییید!
سلام
منم عید رو پیشاپیش تبریک میگم و امیدوارم هر آرزوی خوبی که دارین بر آورده بشه
.
.
راستی ترمو پاس شدین؟چون یکی از دوستام ترمو شده بود 11.2 الان باکری بهش داده 12.2 ...شما که 0.6 نمره کم داشتین درسته؟


سلام ممنون
نه ترمو اشتباه حساب کرده بودم 1.4 کم داشتم بهم 0.9 داد فقط 0.5 نمره میخام که پاس شه...کاش بشه!
سلام سلام سلام سلام ....
پیشاپیش عید نیمه شعبانو بهتون تبریک میگم
شما هم تو این مسابقه شرکت می کنین؟!


سلام. ممنون من هم همینطور
البته!! پارسال خودم اولین نفری بودم که نقاشیامو چسبوندم!
سلام
زحمت کشیدی تو این ایامی که واقعا سرت شلوغه، پست دروکردی!
تو ی کاری کن!.. یا قالب وبلاگتو عوض کن(که چون اخیرا عوضش کردی، این کار ممکن نیست!) و یا اینکه رنگ قلمتو عوض کن!.. به خدا چشممون کور شد، تا این چند خط رو خوندیم!
بچه مچه که تو دست و بالمون نی، ولی سعی میکنیم، ی سری بهت بزنیم.. چون زیاد راه نیس، شاید این لطف رو بهت بکنم وگرنه خودت میدونی که من تابستونا...!
شعرت هم قشنگ بودیه..


رنگ قلم چشه مگه؟! سیاهه خب! متوجه نشدم منظورت چیه؟
دیگه فاصلت تا سر خیابون 100 متر بیشتر نیست باید بیای تو نیای من میام!
مغصی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛