سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

به نام خدا


"اینجا کجاست؟" در سایت دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، پشت یک سیستم دیزلی با ویندوز XP، در رَحِم "blogfa" و در زمستان سال 1388 متولد شد.

آن روزهای ابتدایی، که هر کودکی پی بازیگوشی است، "اینجا کجاست؟" نیز محلی برای گعده های دوستانه بود. آن هم در دورانی که هنوز گوشی هوشمند همه گیر نشده بود و خبری از تلگرام و وایبر و اینستاگرام و غیره نبود. خاطرات روزهای سخت و شیرین لیسانس نویسنده "اینجا کجاست؟" در بابل هم چنان در آرشیو موجود است. 

در ایام بلوغ سایت، روزی، میانه "اینجا کجاست" با پسوند سایت "بلاگفا" و خدماتش شکرآب شد. این بود که صاحبش با تمام اسباب و اثاثیه به رحم اجاره ای "Blog" هجرت کرد. با انتقال به مکان جدید، اسم خانوادگی اش را به سکسکه ( Sekseke ) تغییر داد. هر چند که این هجرت و تغییر خوش یُمن نبود و "اینجا کجاست؟" با سنگین تر و جدی تر شدن زندگی و درس در سال 1391، تقریبا به حالت نیمه تعلیق در آمد. 

وبلاگ، با آن همه خاطراتی که بر دوش خود می کشید، بین سال های 93 و 94 نفس های آخرش را می کشید. 

تا اینکه، در سال 1397، خون جدیدی به رگ های "اینجا کجاست؟" قدیم (یا همان سکسکه جدید) تزریق شد. 

حالا در سال 1397، در آستانه 9 سالگی سایت، باز هم مسیر صاحبش به "Blog" افتاده و فرصتی پیدا شده تا همه مطالب و دست نوشته هایش را بازخوانی کند. خوش به حال "اینجا کجاست؟"؛ صاحبش حالا می خواهد با تنفس مصنوعی این مرده را احیا کند.     

سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛