سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

پرچم شیمی بالاست!

يكشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰۱:۵۴ ب.ظ
سلام. شروع سال جدید تحصیلی رو برای هزارو یکمین بار بهتون تبریک می گم...ایشالا همه درساتونو به بهترین نحو بیافتین!

یکی از همین روزایی که استاد محترم نیومده بود و پلاس می چرخیدم مسیرم رو کج کردم طرف انجمن علمی مهندسین شیمی. کمی با بچه ها بودیم و حرف زدیم در مورد کمیکار و زهرمار...و زدم بیرون!

همین!

نه.. نه...نه..چی می خواستم بگم....موضوع چی بود؟!!!!........آها..یادم اومد!

خواستم بگم حالا که انجمن یه پارچه شده ۸۸ ای ، بیایین نزاریم دست تنها بمونن و کمکشون کنیم.

بیاین آبادترین انجمن تاریخ دانشگاه رو داشته باشیم و بهترین نشریه پالایش رو ما بزنیم...می دونم آرزوهای ایده آل و آرمانی ایه ولی دست نیافتنی نیس!

من هم برای اینکه حرفم رو ثابت کنم به عنوان اولین نفر رفتم و اسممو تو لیست علاقمندان فعالیت در نشریه پالایش نوشتم! الان وحدت بین شیعه و سنی...نه...چیز...غذایی و نفت مساله اصلیه!

دست در دست هم دهیم به مهر ****** انجمن خویش را کنیم آباد      

پ.ن.: تیتر مطلب، جمله ی قصاری از مجتبی عزیز بوده!     

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۷/۱۰
  • ۲۸۵ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۹)

سلام اخوی.
چه انجمنی بشه این انجمن.من و پیکانم در خدمت این انجمن هستیم.
همه دست به دست پرچم بالا
یا علی


سلام برار. خاری؟ ازین ورا...؟!!!
بله لطف می کنی....ایشالا خدا بهت بنزین مضاعف بده!
یا مولا
تو نمیخوای این نظرسنجیتو عوض کنی؟! ترم قبلی تموم شده ها !!


نه....!!
راستش حال و حوصله ندارم سوال طرح کنم!! حالا چون تو گفتی باشه.
سلام.
ما هم در خدمتیم.


سلام. وظیفته!!
حالا که اصرار میکنین باشه....میدونم که جای من تو انجمن خالیه...چه کار میشه کرد....چشم....کمک میکنیم


بله...بله...
پس بی زحمت سر راه دارین میاین یه جین ساندیس سیکلون برای ما و 3-4 تا بسته ویفر با طعم پیت حلب نفت برای نفتیا بخر بیار!
به شدت با نظرت موافقم..
من که اگه کاری از دستم بر بیاد واقعا کوتاهی نمیکنم..
البته اگه کمکی از دستم بر بیاد
ولی متاسفانه بچه ها زیاد با انجمن همکاری نمیکنن!
.
و همچنان پرچم شیمی بالاست..


به این میگن یک کاندیدای واقعیت پذیر و خدوم انتخابات. احسنت.
تو بیا اونا هم میان!!
سلام خیلی پست جالبی بود
خجالت نمیکشی با یه اسم دیگه میای واسه خودت نظر میذاری.
در ضمن،حالا چون تو رفتی اسمتو تو لیست علاقه مندان به نشریه پالایش!!نوشتی،انجمن شد آبادترین انجمن؟


سلام و ممنان!
این کارا فقط از تو برمیاد....برو قلب یخیتو دانلود کن که الان محمودی می بنده سایتو!
آفرین 100%
سلام وبلاگ جالبی داری این پست اخرت هم خیلی جالب بود اگه دوست داری می تونی با هم تبادل لینک داشته باشیم منو به اسم :::(ورود دختر جماعت ممنوع حتی شما خواهر:::) لینک کن بعد با اسمی که دوست داری لینک بشی خبرم کن تا لینکت کنم


بچه ها سنگ پاهاتونو بریزین دور...مدل 2012 اش این یاروئه!
این تن بمیره...پست آخرم در مورد چی بود!!!؟؟؟
نه..نه..من این ساینهای نژادپرستانه رو لینک نمی کنم!!!!
سلام خیلی پست جالبی بود .
با تبادل لینک موافقی


چه روئی داری...میگم نع!!
سلام خیلی پست جالبی بود .
با تبادل لینک موافقی


نع!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛