سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

هفت شین!

يكشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۰، ۱۲:۱۵ ب.ظ
سلام.

امیدوارم تعطیلات بهتون تا الان خوش گذشته باشه!

راستش بعد از سفر یه هفته ای که به یزد داشتم دیگه نا نبود پای اینترنت بشینم و پست بزارم، اما یهو یاد پست "عکس سفره های هفت سین" افتادم که قرار بود همه تو وبلاگامون بزاریمش! واسه همین تا سنبل خشک نشد و سبزه زرد نشد و ماهیها نمردند و تخم مرغ ها نگندیدند رفتم و چند تا عکس انداختم واسه وبلاگ.

یه نکته راجع به سفره ی من اینکه ماهی قرمزی که توی تنگ می بینید مال پارساله یعنی برای اولین بار ماهیمون یک سال عمر کرد! من این رویداد میمون رو به جامعه ی هفتسینچینان تبریک عرض می کنم!

نخته ی بعدی اینه که امسال متاسفانه تخم مرغ رنگ نکردیم و از مصنوعیجات بهره بردیم!

این شما و این هم : سفره ی هفت سین من

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۱/۰۷
  • ۳۷۸ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۱۰)

سلام سفره هفت سین خیلی قشنگ بود ...من عاشق بوی گل سنبلم ...فکر کنم با اون 2 تا گلدون سنبلی که رو سفرتون بود بوش کل خونه رو پر کرده بود
.
.
راستی سیالات 1 تمرین داریم آیا؟


سلام.
ممنون...همه بوی گل سنبل رو دوس دارن! درسته بوش کل خونه رو پر کرده بود ولی الان پوسیده باید برم جمعش کنم...بدیش اینه که زود از بین میره!
چه جمله سوالی باحالی!!
.
.
سیالات 1 تمرین داریم بله!!!
3لام!
عکس بالا اومده! قشنگ بود! ( منو بگو که اصلا یادم نبود از سفره عکس بندازم.. حالا ایشالاه باشه برا سال بعد!)
خدمت آقای گل یا پوچ: من الآن با فناوری edge ایرانسل به اینترنت کانکتم( اگه ایرانسل، ی طرح خوب داشته باشه، همینه! ).. چون من الآن دارم شرکت سرویس دهنده اینترنت رو عوض میکنم، ( از پارسیان به شاتل ) مجبور شدم با موبایل کارهای اینترنتی خودم رو برسییییییییییییییممممم!.. توضیح بیشتری هم لازمه!؟!؟
علی جون: دمت گرم؛ بعد تعطیلات این جوابهای محاسبات رو بده، ما هم از روش ی کپی بگیریم!!


سلام.ممنون! حرف اضاف نزن تو که خودت داشتی موقع سال تحویل محاسبات حل می کردی؟!!
( دوستان جدی نگیرند این جملات صرفا برای شوخی است)!
سلام جیگر یعنی این 1 سال رکوردته ؟! ماهی قرمز رو اگه اصولی نگه داری 35 سال عمر می کنه من الان ماهی هایی که 6 سال پیش خریدیم هنوز دارم به ماهیات عشق بورز زنده می مونن


بابا اصولی! ماهی رو دارم توی تنگ آب نگهداری می کنم نه توی استخر پرورش ماهی!
چیجوری عخش بورزم؟ ببوسمشون؟؟؟؟
سلام علی.خیلی سفره ی هفت سین قشنگی بود.در راستای حمایت از عکاسان جوان انداختم رو دسکتاپم.از اینکه با اون همه خستگی که داشتی وبلاگتو اپ کردی ممنونم.یا علی


سلام مهندس! چاکرییییم! شرمنده کردی انداختی دسکتاپ!
من متعلق به مردمم!!!!!
یا حق.
سلام،علی جون.
چه هفت سین قشنگی.
همون 2.51.45 عکس انداختی یا به طور نمادینه؟؟
آقا مجتبی دیگه شما باشی و به dial-up ما توهین نکنی.با سرعت 31.2 کیلوبایت بر ثانیه،عکسه بالا اومد.


سلام..مرسی!
نه داداش نمادینه ما سال تحویل بابل نبودییییم!
مجتبی جوابشو بده!!!!!
3لام!
من از سفره هفت-سین عکس ننداختم.. ولی از تخم مرغ های نقاشی شده توسط نقاش بزرگ ، استاد مسلم ، خودم، عکس انداختم که به همین زودی در وبلاگ میذارم!
عکس سفره ی شما هم بالا نیومد! ( هر وقت دیدمش، نظرم رو دربارش میگم!)
خوش باشی..(بدو برو سوالای محاسبات رو حل کن.. 2+1+2=6 ؟؟!!)


4لام!
منتظرم!
محاسبات رو قبل عید حل کردم ولی سیالات و اون کنفرانس تاریخ تحلیلی مونده رو دستم!!!
سلام
سفر بی خطر...
ایشالله به شما هم تعطیلات تا الان خوش گذشته باشه
تولد یک سالگیه ماهیتون هم مبارک
سفره هفت سین تون هم خیلی قشنگ شد سفره ی سنتی هفت سین ایده ی جالبی بود
منم سفره هفت سین خودمو گذاشتم تو وبلاگم هرچند چمنزار بگم بهتره
فیعلا


سلام. ممنون !
ماهی نیست الان دیگه کوسه ای شده واسه خودش!!
قابل ندارنه! نظرمو تو وبلاگتون گذاشتم.
با سلام
دلی خسته ، بغضی شکسته ، لحظه های بی حوصله ،
چشمانی بهانه گیر
سهم من از این زندان تنهایی هاست!
خیلی وبتون زیباست به منم سر ی بزنید منتظرتونم
نظر یادتون نره
salam webe khobi darin khoshhal misham be webam sar bezanid rasti agar ba tabadole link movafeghid khabaram konid
اینجا سززمین سرد سکوت..


جآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآن؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛