سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

نوروز 90

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۸۹، ۱۱:۴۴ ق.ظ
دوستان سلام.

از اینکه تعطیلات بین ما فاصله میندازه احساس دلتنگی می کنم! پیشاپیش نوروز ۱۳۹۰ رو بهتون تبریک میگم و  از صمیم قلبم براتون آرزوی سال خوش و سلامتی دارم! هم درسی هم مادی هم معنوی!

این دعای همیشگی منه که " امیدوارم سال جدید سال مرگ و میر تو خانواده ما نباشه" و  من برای شما هم این دعا رو خواهم کرد!

خسته نباشید به خاطر یک سال تلاش و درس و بحث!

سالی که گذشت فراز و نشیب های زیادی داشت هم سیاسی هم اقتصادی هم درسی هم شخصی هم..... زیاد قضیه رو نمیشکافم ولی عادتی که خیلی دوستش دارم اینه که آخر هر سال که میشه من یه فلاش بک میزنم به دفتر خاطراتم و تمامی اتفاقات خوب و بد (در هر زمینه ای) رو مرور می کنم و از گذشت سریع زمان آرام روی دفترم گریه می کنم!

سال ۱۳۹۰ اومده و درواقع دهه ی نود آغاز شده و ما به همین زودی پا به سن گذاشتیم و شدیم ۲۰ ساله! 

نمی دونم چرا ولی همیشه از کودکی تا الان از شنیدن سال ۱۳۹۰ و دهه ی ۹۰ وحشتم می گرفت اما حالا راستی راستی رسیده.

عیدی ندارم که بهتون بدم جز دعا و یه لینک دانلود...تقویم ۱۳۹۰ هست با فرمت جاوا البته اگه تا قبل از این دانلودش نکرده باشین!

بچه ها :                                    نوروز ۹۰ مبارک!

 

لینک دانلود :  دانلود تقویم 1390                                                              منبع: آسان دانلود

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۱۲/۱۹
  • ۲۰۷ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۱۲)

  • داوود از شیراز دیار عاشقان
  • سلام کاکو من داوود از شیراز دانشجو صنایع شیمیایی....کاکو من عشق بازم اما عشقی به انسان و دنیا ندارم بلکه عشق من یه تیکه اهنه یه ماشین افسانه ای به نام پیکان......اگه ممکنه بیاید تبادل لینک کنیم ممنون
    www.davodshz19.blogfa.com
    اینم شمارمه خبرم بده با پیامک و ادرس و عنوان وبلاگ خودت رو هم بفرست باسم تا منم بلینکمت.اسم وبلاگ منو با اسم پیکان اتومبیل عشق بازان لینک کن


    سلام کاکائو!! بیی خیییال!!!
    سلام به همگی من برگشتم, عیدتونم مبارک استثنائا تو این وبلاگ همین. یا علی


    سلام حاج آقا! حجت قبول!

    سلام
    عیدتون مبارک
    ضمیر جمع همه همکلاسی ها ، اساتید ، کارمندان ، روسا ، نگهبانان اعم از خوابگاه و دانشگاه ، چاپار ها و ... را شامل میشود ...


    سلام
    عیدت مبارک
    ضمیر متصل "ت" مخصوص خودته!
    سلام دوباره!
    من بعید میدونم مشکل از قالب باشه!.. (آخه من با همه سیستمهایی که وبلاگم رو باز کردم، همشون قالب رو کامل لوود کردن.. تازه خیلی هم کم حجمه قالبش!).
    با اجازه ات علی جون:
    به "*" : خواهش میشه.. نظر لطفتونه..
    الساعه ترتیبی اتخاذ میکنیم تا مشکلات وبلاگم برطرف شود..
    موفق باشید
    سلام سلام سلام سلام سلام....
    حالتون خوبه؟ پیشاپیش عیدتون مبارک
    ایشالله این سال جدید سال خوبی برای شما و همه باشه و به همه ی هدف هاتون برسین
    من زیاد از مرور کردن خاطرات مخصوصا از نوع بدش خوشم نمیاد ی قسمت هایی از زندگی آدما باید واسه همیشه از خاطرشون پاک بشه تا بتونن بهتر زندگی کنن

    فیعلا


    سلام. ممنون, شما هم!
    اون قسمتی که باید پاک بشه منظورتون مربوط به خاطرات بدیه که خودمون رقم زدیمه دیگه نه؟؟ بلایای طبیعی که دست ما نیست!
    Internet Explorer 7 نصب هست ...آخه قبلا ها که خوب بود چرا یهو این جوری شد...یعنی باز من باید برم کامپوتر فروشی...
    .
    .
    با اجازه آقای متین فر من نظرم رو در مورد پست آقای هدایتی این جا میگم:
    خیلی عالی بود و دو تا از بهترین جملاتش برای من "سخت ترین کلمه غیر ممکن است ..وجود ندارد" و "تنهاترین کلمه گوشه گیری است...بدان که همیشه جمع بهتر از فرد بوده."هست.



    آره مجتبی تازه این هیچی من با اینترنت موبایل قبلا تو وبلاگت می رفتم اما الان وبلاگت اصلا با گوشی باز نمیشه! من فک می کنم اشکال از قالبته!
    -شما راحت باش"*" !!
    یعنی چی "مجتبی توئی؟!!"؟


    با لحن بابا اتی(بتی) دیگه!!
  • مجتبی هدایتی
  • سلام
    خدمت "*" بایستی عرض کنم که شما میتونید، Internet Explorer 7 رو نصب کنین و تشریف بیارید به وبلاگم؛ ایشالاه درست میشه (یا با Mozilla Firefox بیایید)..
    چون وبلاگم رو بایستی فقط با مرورگرهای Internet Explorer 6,7,8 - Firefox 2,3 باز کنید..
    اگه خدای نکرده (!) باز هم باز نشد، شما میتونید از طریق همین وبلاگ منو مطلع کنید.. میسی..


    ااااا مجتبی توئی؟؟!!!
    سلام آقای متین فر...من هم عید رو به شما و همه ی همکلاسیام تبریک میگم و آرزوی سالی خوش نمره رو براتون دارم

    در ضمن یه چند وقتیه هر وقت به وبلاگ آقای هدایتی میرم بدون قالب و بدون داشتن قسمت نظرات رو سیستم کامپوتر من بالا میاد ...و از اون جایی که میدونم ایشون به این جا هم سر میزنن می خواستم ازشون بپرسم میدونن مشکل از چیه...


    سلام.ممنون که سر می زنین!
    آقای هدایتی جواب بده!!
    سلام علی.امسال هم داره میگذره و مفت مفت 20 ساله شدیم.نمیدونم چرا ولی هیچ احساسی در مورد سال جدید ندارم.این پستت هم باعث شد خاطرات سال 89 رو مرور کنم.ایشالله سال 90 واسی همه یه سال پر خیر و برکت باشه.پیشاپیش سال نو مبارک. یا علی


    سلام آق جعفر!
    ممنونم از اینکه سر می زنی .منت میزاری سر ما!
    سال نو شما هم مبارک
    تعطیلات خوش بگذره!
    سلام،علی جون.منم واسه خودتو خونوادت آرزوی سال بسیار خوب و خوشی رو دارم.
    واقعا ورق زدن دفترچه خاطرات خیلی سخته.اینی ببینی یه سال با تمام خاطرات خوب و بعد در یه چشم بهم زدن از جلوت میگذره!!!واقعا ظرفیت بالایی میخواد،گریه کردنم خیلی طبیعیه.
    مطمئن باش به جز لینک دانلود و دعا ازت عیدی خواهم گرفت،خوبشم خواهم گرفت(می شناسی منو که)
    ضمنا فکر کنم یه نظرمو تایید نکردی.
    یا حق


    سلام بلا! ممنونم!
    مقسی از اینکه درکم می کنی!..
    این یه رقمو عمرا بتونی ازم بگیری!
    همه ی نظرات تائید شده!
    عیدت مبارک داداش!
    منم دعا میکنم ایشالاه همه به آرزوهای ریز و درشتشون به شرط مصلحت برسن..
    ایشالاه تو خونواده ی شما هم مرگ و میر نباشه.
    من همیشه سعی کردم طوری زندگی کنم که از برگشت به گذشته خجالت نکشم..
    امیدوارم همه روحیه خودشون رو باور داشته و باشن و هیچ وقت خودشون رو در نیل به اهدافشون کوچیک نبینن
    یا حق..


    عید تو هم مبارک !
    آمین!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    سکسکه

    از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
    دفتر خاطرات دارد؛
    داستان می نویسد؛
    و اخیرا شعر هم می گوید؛