سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

من دست خالی اومدم!

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۸۹، ۰۷:۴۲ ق.ظ
سلام.

الحمدلله سالم برگشتم و یه بار دیگه  رفقای شیمیایی رو زیارت کردم..آقا چه حالی میده وقتی یه هفته جیم فنگ بزنی کلاسا رو بعد بیای ببینی استادا یا هنوز جدی درسا رو شروع نکردن یا کلاساشون برگزار نشد!...-البته من موندم با نجف پور چی کار کنم!؟!-

راستش دستم خالیه هم از زیارت هم از پست! ایشالا پست بعدی جبران می کنم....یه جزوه ای یه نقاش ای چیزی و ....!

از تمام دوستانی که سفارش سوغاتی دادند و من نیاورم براشون صمیمانه قدردانی می کنم!

فعلا !

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۷/۱۱
  • ۲۰۳ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۳)

واسه سوغات که بعدا حسابتو میرسیم،ولی همین که اومدی و باز میبینیمت خودش کلی حال میده
و چیشی عکسه بیتی شه وبلاگ دله بشتی!!!
شبیه موش کور شدی!! (ناراحت نشو! اگه شدی هم مهم نی!!)
همین که چهره مبارک رو دوباره زیارت کردیم واسمون خیلی ارزش داره!


نه ناراحت نشدم موش کور!!!!
سلام.خودت سالم برگشتی خدا رو هزار مرتبه شکر.


مر30
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛