سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

فورجه چهارم+ جزوه شیمی فیزیک

پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰۸:۰۲ ب.ظ
سلام. توی این هیاهوی امتحان میدترم و شروع فورجه در چه حالین؟ امتحان ترم آزمایشگاه هایی که این ترم ورداشتین چه طور بود؟ خوب بود؟ فیزیک ۱- فیزیک ۲- شیمی آلی- سیالات۱- یا مثلا میکروبیولوژی و آز نفت (...اوه نه اون مال بعدنه!)

من که طبق روال این ترم و ترم های گذشته سرافکنده از سر همه ی میدترم ها بیرون اومدم! حیف شد نمی دونم چرا آدم هرچی بیشتر می خونه برعکس نتیجه می گیره؟!! (البته این جمله مختص منه)

جآآآن من ببین! الان ساعت ۳۰ دقیقه از نیمه شب گذشته و من تو اینترنت دارم میچرخم،آخه یکی نیست بهم بگه ......جاخالی برو بخواب که صبح زودتر بیدارشی شیمی فیزیک بخونی!

کلا هدف خاصی از انداختن این پست نداشتم ولی درکل برای اینکه دست خالی از این جا نری لینک یه جزوه شیمی فیزیک رو میزارم واسه دانلود هرچند که مطالبی که استاد مخبری میگه تو کتاب نیست(طبق فرمایش استاد)

لینک دانلود: http://sekseke1370.persiangig.com/document/shimiph.rar

مارو هم سر امتحانا فراموش نکنین! التماس تقلب! خداحافظ تا بعد امتحانای ترم و ایشالا بعد مشهد!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۳/۰۵
  • ۲۳۲ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۵)

واقعا زنده ای؟!! وبلاگت هم که بالا نمیاد....تصحیحش کن!
  • زنده ولی خسته
  • سلام متین فر
    بهم سر بزن ... نظر هم بذار
    ممنون
    این هم سومین نظر خوشگیل و مشگیل،(یاد علی صادقی افتادم).
    با آرزوی موفقیت واسه همه بچه ها و تو،دوست عزیزم،بدرود.
    یا حق


    تنکث!
    سلام علی جون
    اینا تو کتاب نیستااااآ !!
    تو از کودوم امتحان سرافکنده بیرون اومدی؟! اگه من و ابی بگیم آز فیزیک1 رو خراب کردیم، حق داریم!(اصغر نژادِ چیز ! ؛ با اون امتحان مزخرفش)
    قربون حرمت یا ضامن آئو !!
    ببین هرچی شکلک مکلک بود رو برات گذاشتم؛
    راستی؛ "...جاخالی برو بخواب که صبح زودتر بیدارشی شیمی فیزیک بخونی! "


    برو جمع کن اون آز یه واحدی رو ، اونوقتی که سه واحدیا رو من 40 میشم تو 95 کجایی!!!!؟!؟!؟!
    چطوری جاخالی؟!؟! ( بابا اتی)
    سلام سلام سلام سلام سلام.....
    میانترم هاا ای بدک نبود ولی به خوبی مال شما نمیشه ولی .....

    فیعلا


    آره مال من که اینقدر خوب بود اساتید دونه دونه صف کشیدن منو به خاطر این نبوغم ببوسند!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    سکسکه

    از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
    دفتر خاطرات دارد؛
    داستان می نویسد؛
    و اخیرا شعر هم می گوید؛