سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

فقط برای خودت خدا...

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۱۸ ب.ظ
سلام. راستیــتش اول خواستم این پست رو تو فیس بوک بزارم بعد دیدم این ملت با ساده ترین و البته بی ربط ترین موضوعات کل کل های سیاسی و مذهبی راه میندازن بی خیالش شدم!

پرانتز باز: مثلا همین امروز تو بحبوحه ی تسلیت و اظهار همدردی با مردم آذربایجان یارو یه عکس از سگ امداد میزاره که داره اجساد رو پیدا می کنه و حق به جانب میگه سگ نجس نیست! سگ مظلوم(!!!)، چرا باید نجس باشه وقتی داره اینهمه خدمت می کنه به آدم..و ادامه ماجرا که دیگه خیلی تابلوئه..لایک های بی شمار!! وللش...ضمن عرض تسلیت به همه ی آذری ها...پرانتز بسته!

پستم در مورد خداست...سوالی که شاید اکثر آدما خودشون برا خودشون طرح می کنن و جوابشون هم فقط به خودشون میدن!

باید اعتراف کنم موضوع این پست وسط دعای جوشن کبیر به ذهنم خطور کرد، و اون اینکه کدوم اسم یا صفت از 1001 اسم و لقب خداوند متعال بهت آرامش میده؟...یا یه طور دیگه، کدوم صفت زودتر به ذهنت میرسه وقتی به خدا فکر می کنی؟

و اینکه کدوم بند از دعای 100 بند بیشتر دل شما رو به دست می آره؟! 

همه ی اینها واقعا یک سوال بود فی الواقع!

اول هم خودم جواب می دم:

من وقتی این جمله رو که میگه :علاقه خداوند به بندگانش بالاتر از عشق مادر به فرزندشه" تجسم می کنم...زودی می دوّ ام بغل خدا!

  و از بین بندهای دعای جوشن کبیر با بند" یا عدتی فی شدتی یا صاحبی فی وحدتی..." خر کیف میشم! ولی کو تاثیر؟ کو عمــــــــــل؟!

چشماتون خسته شد ببخشید!

نظرات (۳)

الله النور السماوات و الارض ...
آره، خدا مثه نور میمونه ، مثه خورشید، وقتی به خیالت ازش رو بر گردوندی بهش پشت کردی، باز هم از نور اونه که می تونی دنیارو اینقدر زیبا ببینی، وقتی بهش رو میکنی، از شدت پرتوش نمی تونی کسی جزء اونو ببینی، وقتی هم، کسی بین تو و اون قرار بگیره، هرچقدر هم زیبا باشه باز سیاه میبینیش، مگر اینکه وجودش مثه دریا زلال باشه
همین :(


آقا/خانم بی نام!
خیلی تعمق زیبایی بود تو این آیه و جمله...محظوظ و محفوظ باشید
سلام...
به نظر من آدم هر اسمی از خدا رو با اعتقاد به زبون بیاره میتونه واسش آرامش بخش باشه
اولین صفتی که زود تر به ذهنم میرسه: یا هو

سلام
اوهوم...موافقم! بستگی به شزایطی داره که توشیم...نه؟!
یا هو!...چرا یا هی نه؟! ابولفضل تو که عربی 100 زدی کنکور جواب بده!
من از سوره "العنکبوت" و "الروم" بیشتر لذت میبرم...
و شب قدر هم بنده در منزل مانده و به خواندن دو سوره فوق مشغول شدم که بسیار هم لذت بخش بود..
در مورد فیسبوک هم باهات شدیدا موافقم و اون پست "سگ" رو هم دیدم! فقط خندیدم! نویسنده اش هم فقط قصدش این بود که نگاه غلط مردم رو به حیوانات تصحیح کنه؛ واقعا هم اینجوری هست! البته این نظر شخصی منه.(هروقت بهشون نیاز داریم، سگ وفاداره، هر وقت نیاز برطرف شد، سگ نجسه!)
کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو عمل؟!


هرجور حال میکنی....من تو کارات موندم!!
آره ارواح عمش...اینا کلا قصدشون حمایت از حیواناته!!! این وسط سگ از همه مظلوم تره فردا نوبت خوک و اینکه چرا گوشت خوک نباید تو رستوران سرو بشه!!...
نگهداری سگ جز برای نگهبانی از خانه و گله و...و نیز استفاده از سگهای شکاری و امداد واقعا مذمومه...اینارو من نمیگم،مرجعت میگه! حالا فیس تو فیس بیشتر بحث می کنیم.
کوش وافعا....؟!!! بــــــرزو؟؟؟!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛