سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

شعر

جمعه, ۵ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۱۱ ب.ظ
سلام رفقا.اخر هفتست و همه دارن درس می خونن در حالیکه این منم که جزوه جلوم بازه ولی سرم به رایانه گرمه! دیدم این جزوه ای که جلوم بازه زیادی نامفهوم و سخته به دلم افتاد در موردش شعر از خودم در وکنم، وگوئم؟! باشه....۱ - ۲ - ۳:

تذکر: ایراد وزن و عروض و کلمات نامربوط  و قافیه و ردیف و این چیز میزا رو نگیرین چون صرفا آخرش مهمه!

 

گفتم به رفیق، ای روانشاد!            ********      از داغ که میزنی تو فریاد؟

گفت این غلیان، رنج زمانه ست          ********     ناچار زنم تیشه به فرهاد!

گفتم چه ادیبی! بنما واضح و روشن ****   گفتا سر ما را دو سه واحد به هوا داد

گفتم عجبا! چه بوده آن درس؟         ********    ناگه چو حمیری ناله سر داد:

از جُرم نکرده لاجَرَم گفت:          *********     انتقال جرم بوده ست و جِرَم داد!

            سعلی (علی بر وزن سعدی)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۱۲/۰۵
  • ۳۹۲ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۸)

"تذکر: ایراد وزن و عروض و کلمات نامربوط و قافیه و ردیف و این چیز میزا رو نگیرین چون صرفا آخرش مهمه!"
پس من دیگه چیزی نمیگم


خیلی مقسی!
سلام اخوی.به نظر من شعر بدی نبود.من رحیم نژاد نمیشناسم ولی جرم درسه باحالیه.شایدم احمد پور خیلی باحال بود.در هر حال جرم خیلی بهم چسبید.البته پایان ترمش.اگه این ترم تفسیر قران داری بشین از الان بخون.در جریانی که چی میگم....!!!

یا علی


سخته ولی شیرینه....البته گاهی اوقات دلمو میزنه!
تفسیر دارم...چطور مگه!؟!؟! سخته؟؟
تو که هر جلسه داری یا فرت و فرت سوال میپرسی یا به سوالاش جواب میدی.تو دیگه غمت چیه؟
شعرتم خوب بود به جز بیت آخرش.چرا حرفتو رک و راست نمیزنی؟!همه ی قشنگیش به همونی بود که ننوشتی


عزیزم سوالام دقیقا بخاطر اینه که نمی فهمم! کی من سوال جواب دادم؟!!
مهم اینه که خوننده بفهمه یعنی چه!
بد نبود.
ترشی نخری اچی بونی.


من بدون ترشی میمیرم!!
...
رحیم نژاد که عددی نی...ما سختگیر تر از این رو هم پشت سر گذاشتیم....یادتون نیس؟
ای بابا...استاد حسینی رو میگم دیگه...اتریشیه...
ولی خداییش شما باید حواستون خیلی جمع باشه ...با اون جواب دادنتون در اولین جلسه حسابی تو ذهنش موندین


اوه اون که آره سر کلاسش واقعا داشتیم هلاک میشدیم....!!
حالا ما یچی پروندیم...از ذهنش میره!
سلام, تازه اولشه! هنوز مونده رحیم نژاد بیاد و بگه من جرم رو با 9.9 افتادم!!!!!
شوخی کردم, درسته که بچه های ما خیلی از دستش شاکی بودن و خیلی کم پیش میومد که کسی سر کلاس متوجه بشه اون چی میگه ولی به نظرم اگه پا به پاش پیش برین خیلی هم خوبه. سخت گیری هاش واقعا لازم و سازندس
گرچه من خودم استفاده نکردم
موفق باشید


ممنون از راهنماییتون!
.....
یه خرده دیگه درسای سخت بخونین میتونین یه دیوان بدین بیرون...


دیوان مجنون بابلی!
این شعر بود یا ... ؟!
قشنگ بود.
من یکی که تا الآن هیچی نخوندم! بقیه رو نمیدونم!
از 3شنبه عصر تا الآن نشستم دارم fringe می بینم!
درس کیلو چند؟؟
ولی انصافا جِرم رو نذار انباشته شه که بدبخت میشی.. از ما گفتن بود و طبق معمول از شما نشنفتن!


نزن تو ذوقم دیگه...!!
تو همه رو سر کلاس متوجه میشی چه نیازی به هر روز خوندنه؟!! :دی
چرا! متوجهم...ممنون از هدایتت هدایتی!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛