سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

شرح حال دانشگاه!

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۸۹، ۰۷:۴۹ ق.ظ

سلام علیکم!          

امروز یکشنبه اولین روزیه که بعد از برگزاری کنکور سراسری تو دانشگامون درش به روی دانشجوهاش باز شده!                                                             

هوا تو بابل به شدت گرم و شرجیه...چیزی که تا حالا بوده و الان بدتر شده! اما با این حال برو بچه های دانشجو با هر وسیله ای که شده اومدند دانشگاه تا با استادا در مورد نمره شون بحث کنند ( مثل داستان بچه ها با عمو رجبی!)

سایت به شدت شلوغه و یه چیز تو مایه های روز انتخاب واحد ترم قبلمونه! کولر مولر جواب نمیده ! نمی دونم این ملت اینجا چی رو تنفس می کنن؟!! البته اینجا ارزش سیکلون های دکتر ح معلوم میشه!)

از بین رفقای شیمیایی فعلا شادمهر و شایان و مجتبی رصد شدند.

منبع خبری سوراخی  جمعیت حاضر در پنتاگون رو  الان ۲۲۵۰ نفر اعلام کرده! من هم دارم میرم تا دوهزار و دیویست و پنجاه و یکمین نفرشون باشم...در حالی که نمیدونم به چی می خوام اعتراض کنم! بابای!

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۴/۱۳
  • ۲۵۵ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۲)

سلام.
اول از همه بهت به خاطر انتخاب این قالب واقعا زیبا واسه وبلاگت تبریک میگم.
بعدش؛ خودت هم میدونی که من واسه چی به اون خراب شده (استعاره از دانشگاه!) میرم.(برای فرار از مشروطیته آقا جون، مشروطیت)



سلام.
اول از همه ممنونم !
بعدش، حرف مفت نزن !! نگو مشروطی که جماعت پشت سرت بهت فحش میدن!!
البته این کنایه مشروطی رو من می فهمم ولی جلوی دیگران که بگی یکی با جفت پا میاد تو صورتت یکی با لنگه کفش به جونت می افته!
در آخر چاکریم!
شما چ حوصلی دارین هنوز میرین دانشگاه
فک نمی کنم امیدی به نمره دادن استادا باشه خدا آدمو گرفتار استادای علوم پایه نکنه
بدرود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛