سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

روش های نوین نفوذ در دل استاد !!

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۰۰ ب.ظ

وساطت حافظ
استاد حسینی دکترای ادبیات بود و استاد درس شیوه ی نگارش (البته فامیلش شهبازی بود ولی چون ممکنه یه وقت بیاد اینجا رو بخونه من نام مستعار نوشتم). عاشق حافظ بود و آخر هر جلسه چند بیت از حافظ میخواند و چشمانش پر از اشک میشد. سوالات چی…..؟ بگید؟ نه که بلد نباشم اما در حد ۱۵-۱۶ بیشتر نمیگرفتم. قبل از امتحان سری به اینترنت زده بودم و واژه ی«شهباز» را در دیوان حافظ سرچ کردم و آن بیت را کف دستم ثبت کردم. زیر برگه امتحان نوشتم :
«جناب استاد من که«حافظ» را نمیشناختم؛ این شما بودید که در این ترم عشق حافظ را در وجود من انداختید! و باعث شدید تا با این شاعر آسمانی آشنا شوم. امروز قبل از امتحان گفتم تفالی به حافظ بزنم و ببینم چه میشود، این بیت آمد»:
خاکیان بی بهره اند از جرعه ی کاس الکرام این تطاول بین که با عشاق مسکین کرده اند
شهپر زاغ و زغن زیبا صید و قید نیست این کرامت همره شهباز و شاهین کرده اند
بیست گرفتم! تنها بیستی که استاد در چند سال اخیر به یک دانشجو داده بود. خدایا مرا ببخش.


تصویر من رو شطرنجی کنید
امتحان نظریه های جامعه شناسی و … . تو رو خدا نام این استاد را بیخیال شوید. استاد نسبتا معروفی است و البته در بسیاری از دانشگاههای یزد هم تدریس دارد و حسابی سرش شلوغ است. ۱۰ نمره تحقیق و کنفرانس داشت و ۱۰ نمره هم امتحان پایان ترم. سرم بوی قرمه سبزی میداد. با یکی از بچه ها شرط گذاشتم که تحقیق و کنفرانس ارائه نمیدهم اما نمره ی بالای ۱۸ میگیرم. برای امتحان تئوری هم حسابی خواندم و خودم را آماده کردم. انصافا هم سوالات را خوب جواب دادم. فقط در پایانِ برگه بدون اینکه تحقیق یا کنفرانسی ارائه کرده باشم، نوشتم:
«موضوع تحقیق و کنفرانس: بررسی علل قبولی بالای دانش آموزان یزدی در دانشگاهها در طی ۱۶ سال اخیر.»
۱۹ گرفتم! خدایا این یکی رو دیگه مردونه ببخش.


اگه مردی منو بنداز
با حساب خودم ۱۳- ۱۴ میشدم. اما این نمره برای من که عنوان شاگرد سومی!!! کلاس را یدک میکشیدم خیلی فجیع بود. استاد فوق العاده جدی و بداخلاق بود و چندان نمیشد طرفش رفت. یک جمله پایان برگه نوشتم:
«جناب استاد حضور در کلاس شما در این ترم برایم بسیار مغتنم و مفید بود. اگر ترم بعد با ما درس برمیدارید که هیچ، اگرنه بدون تعارف دوست دارم این درس را پاس نکنم تا ترم بعد هم استادم شما باشید.»
۱۷! خدایا سه تا نقطه


نویسنده: ناشناس

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۱۱/۱۷
  • ۳۱۷ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۱۰)

روشای باحالی بود ولی میدونی چی بیشتر از همه ی اینا حال میده؟
اینکه از 20 تا سوال تستی اندیشه،7 تاشو اشتباه بزنی و آخرش بشی 19.5
یا از 7 تا سوال آز فیزیک،دو تا شو سفید بذاری و 3تا رو غلط بنویسی ولی نمرت که اومد ببینی شدی 17.5
و اینا در حالیه که تو برگت چیزی ننوشته باشی.
آخ که چه حالی میده


آی سوختم.......خوش شانس تر از تو تو این عالم پیدا نخواهد شد!
سلام.تبریک میگم خیلی ساد و خوب مینویسی


سلام. ممنون ولی تو باتی و من باور هکردمه!!
ایول دیدمو نسبت به نمره گرفتن عوض کردی!!!
عالی بودد
اومدم تو گوگل سرچ کنم در مورد انشایی که استاد گفته ...موضوع:اینجا کجاست(دانشگاه) حالا یه راهکار هم برا این انشای من بگید:دی


ممنون
راهکار توی حل المسائل گام به گام هست!
خیلی با حال بود...
من از هیچ استادی نمره نمیخوام...حقمو میخوام که نمره هامونو بدون تصحیح کردن برگه ی پایان ترم هر چی که عشقشون کشید میدن...
از من به شما نصیحت...اوله ترمی این فکرا شگون نداره...تقلب رو بیخیال...پاشین بیایین کلاس جرم که استاد با6 نفر دانشجو کلاس رو تشکیل داده


همه دنبال حقند!
جرم عجب سختیه انصافا...
سلام.چه گیری دادی به بردن دل استاد و شیوه های نوین تقلب و از این جور حرف ها؟؟؟!!!!
بشین درستو بوخون


واسه شماهاست...ما که می خونیم..
استاد این جور کارا جناب آقای عین الله باقرزادَ


کی هست؟!!؟
سلام اخوی.بی نظیر بود.ترم جدید کی شروع میشه؟


سلام برار..از اینورا؟!!..ناقابل بوده!
میگن 23 بهمن...میگیم 1 اسفند!!
سلام. عالیییییییییییی بود
اتفاقا یکی از بچه های دانشگاه خودمون هم یه بار انتهای برگش نوشته بود Eltema3 2a
استاد گذاشت رو حساب خلاقیت و چند نمره اضافی بهش داد
البته ما که شانس نداریم، این همه ترم معارف رو با آبرو و با نمره ی بالا پاس کردیم، ولی این ترم چون مریض بودم و حالم خیلی بد بود تا صبح امتحان معارف تصمیم داشتم حذف پزشکی کنم، ولی ساعت 8 یهو جو گیر شدم و گفتم من از پسش بر میام!!!!
( راست گفتن: سگ بیره جو نیره!) ساعت 8 شروع کردم به نت برداری از کتاب تا 10.30 بعدشم رفتم سر جلسه امتحان! افتادم ردیف اول و دقیقا جلوی مراقب! تشریحی ها رو از رو نت هام نوشتم ولی تستی ها رو صادقانه به مراقب گفتم بلد نیستم و ازش کمک خواستم و اونم برگه یکی از بچه ها رو آورد تا از روش تستی ها رو بزنم ولی بعدا فهمیدم اون بنده خدا معارفو افتاد منم هرچی از روش زده بودم غلط بود آخرشم شدم 16! ولی مهم همون " ما میتوانیم" بود
این هم یه راه تقلبه دیگه
موفق باشین


بعلهههههههههههههههه!! بچه ها! مصداق بارز ایناهاش!
حالا این استاد بامرام کی بود براش بزرگداشت بگیریم؟!
سلام
قشنگ بود..
یه قضیه بگم، بین خودمون بمونه!
داماد بنده استاد دانشگاهه.. آخر ترم گفت تو هم بیا، تا با هم برگه ها رو صحیح کنیم! نصف برگه ها، "جمله پایانی" داشتن!!
طرف نوشته بود: "اگه شما بهم پاسی ندید، من برا سومین ترم مشروط میشم و منو اخراج میکن." جالب اینجا بود که طرف ترم2 بود!.. البته این نکنته رو من از روی شماره دانشجویی اش فهمیدم!.. آخرش هم پاسی رو گرفت!
البته چندان هم این روشها نوین نیست!!!


هههههه جدی!؟؟! عجب ضایعی بوده!!
وای به حال اون بی نوایانی که برگشونو تو تصحیح کردی...!
سلام سلام سلام سلام...
خیلی جالب بود واقعا روش خوبی من واقعا با این روش موافقم
ولی خب جدا از شوخی من اصلا خوشم نمیاد توی برگه ی امتحان واسه استاد چیزی بنویسم اگه خودم استاد بودم به هرکسی که تو برگه ی امتحانش چیزی غیر از جواب سوالا مینوشت بهش صفر میدادم!!!

فیعلا


اوه اوه! الهی همه کاره بشین الا استاد دانشگاه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛