سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

جزوه استاتیک

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۳۵ ق.ظ
به نام او

سلام....این روزها که بدنه علمی دانشگاه (یعنی ماها) توی تکاپوی تحقیق و دستیابی به علوم نوینه(!!) من هم تصمیم گرفتم ( با الهام از تصمیم کبری) یه جزوه درسی (البته نه مال خودم) رو برای دانلود بزارم...راستش دیدم هنوز هیچ استادی مثل غفوری از درس و .. عقب نیست گفتم چه درسی بهتر از استاتیک!

این شما و این هم جزوه استاتیک..تیک..تیک!

http://sekseke1370.persiangig.com/document/jozveh%20Static-www.sekseke1370.blogfa.com.pdf

خوش بگذره! ما رو هم سر امتحان فراموش نکنین! ضمنا نظر یادتون نره، جون ......

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۷/۲۴
  • ۲۳۲ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۱۶)

شب اومدم همونجا نبودی...راستشو بگو کجا رفته بودی؟.....دروغ نگو دروغ نگو تو رو به خدا گولم نزن................................
ترسیدی،نیومدی؟
کبد!....من هم ازت برای 4شنبه همون هفته دعوت کردم!
آلبالو،یه نگاه به تاریخ بنداز.من شنبه اینو نوشتم،هنوز 4شنبه نشد عزیزم
نیومدی هلووووو؟!؟؟!؟!
منتظرتم
دست گلتون درد نکنه واقعا!!
چیه...میخوای دعوا کنیم....حرفی نیست!...ساعت 7 چارشنبه پشت انتشارات
  • سرور همتون
  • این تیکه های مسخره رو تکرار نکن بهت می خندن
    (تو هم حواستو جمع کن،خیلی چرت و پرت میگی)
  • سرور همه شما
  • کاری نکنید دهن همه رو صاف کنما،با من کل کل نکنین.هر چی گفتم،بگین چشم.


    قبله عالم مزاح فرمودند...هههههههههههههههههههههههه هه
    به "سرور همه شما":
    ببین عزیز من؛ وقتی پست آق متین درباره استاتیک و جزوه و درسه ما بیایم درباره بازی دیشب اینتر کامنت بذاریم؟!!
    خب..شما دو تا کامنت بذار ببینیم چقد بارته؟!
    تو که ادعا میکنی سرور مایی؟!!
  • سرور همه شما
  • 4تا نظر درست و حسابی بذارین،با همتونم.چیه این شر و ورا رو نوشتین
    جزوه رو گرفتم...
    البته خود استاد جزوه داره میگه گلابی!!..دیگه نیازی به این جزوه ها نیست...
    ولی حتما از مثالهاش استفاده خواهیم کرد...
    دستت درد نکنه..


    سر امتحان فراموشم نکن!
    شما بعدش برو دنبال گزارش کار آز شیمی آلی امیری.....!
    ایشالاه تا شب دانلود میکنمش...حتما جزوه خوبی خواهد بود!!
    موفق باشید دوست عزیز..
    فعلا که نه
    در حال دانلود جزوم،
    ............................دانلود شد.


    خوندیش؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    سکسکه

    از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
    دفتر خاطرات دارد؛
    داستان می نویسد؛
    و اخیرا شعر هم می گوید؛