سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

ترور پشت ترور

يكشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰۷:۰۴ ق.ظ
«به گزارش فارس عصر امروز داریوش رضایی‌نژاد دانشجوی فوق لیسانس برق گرایش قدرت دانشگاه خواجه نصر‌الدین طوسی در مقابل درب خانه‌اش در خیابان بنی‌هاشم تهران ترور شد.

در این اقدام تروریستی همسر و کودک این فرد نیز مصدوم شدند که هم اینک برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده‌اند. داریوش رضایی‌نژاد از همکاران وزارت دفاع کشور بود.
طی ساعات گذشته برخی رسانه‌های کشور به اشتباه وی را یکی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان قلمداد کرده بودند در حالی که اخبار موثق حاکی از آن است که فرد ترور شده جزء دانشمندان هسته‌ای نبوده و دانشجوی فوق‌لیسانس برق (گرایش قدرت) دانشگاه خواجه نصیر بوده است.»

خواستم یه هشدار جدی به همه ی شاگرد اول های کلاس بدم که مواظب خودشون باشند بدون کاور و بادیگارد بیرون نرن! دیگه فقط دانشمند هسته ای ترور نمی کنند کار رسیده به برق! فردا هم نوبت شیمی هاست.

شاگرد اول ها....اسمتون رو نبرم.......مراقب باشین!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۵/۰۲
  • ۲۰۹ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۷)

الان منو ترور میکنن
چیکار کنم؟!!!
راستی ورزش های مورد علاقت کشته منو


کار خاصی نکن، به درس خوندنت ادامه بده!
ای بابا اونا که همش شوخیه!!!
مگه الان چند ترمه تموم میکنی جیگر؟
سلام
واسه همینه که من درس نمی خونم تا شاگرد اول شم وگرنه هفت ترمه تموم می کردم...


سلام.
واقعااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!؟!
من میگم.... نگو که....!
سلام،
چی بگم،پستت عجیب تر از اون چیزیه که بتونم یه استنباط ساده از اون داشته باشم.
مخصوصا قسمت نتیجه گیریش؟؟؟؟؟!!!!!!
من فکر کردم الانه که سفت و سخت ترورو محکوم کنی،نگو که........... .
موفق باشید.یا حق


محکوم کردن مال مسئولین عزیزه! ما مسموم می کنیم!
بیشتر، افراد محقق رو تهدید میکنه این قضیه! نه شاگرد اول!
گرفتی چی میگم، ای محقق؟!
با بای!


بله...بنده محقق محقق زاده هستم از روستای محقق آباد شهرستان محقق پرور بابل!
محققم کجا بود!!!!!
بازی های ویژه سایت جامعه مجازی کانون دوستیابی و آگهی تبلیغات رایگان دانلود نرم افزار فیلم عکس آهنگ چت


خا
تورو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون. دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم ناامید شدند .شبی خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست
اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از
دست داد . مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد . به دست کسی دیگری رسید
عمل نکرد پسرشو را از دست داد. اگر به زینب اعتقاد داری این پیام واسه 20
نفر بفرست
20 روز دیگه منتظر معجزه باش اگر نرسید با این تماس بگیر :
> 09163803915


به حضرت زینب اعتقاد دارم و هرگز چنین کاری نمی کنم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛