سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

ترم سه ما را خمود!

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰۱:۴۴ ب.ظ
سلام. بالاخره این ترم لعنتی تموم شد! از معادلات و ریاضی ۲ نمی گم چرا که از مزخرف ترین دروس این عالمند! نمی دونم چجوری این ۲تا رو پاس کردین؟! اصلا پاسش کردین؟

از ترمودینامیک نجف پووووور نگم که دل رفقا خونه! با اون طرز سوال گرفتن و با اون وقت کم نباید انتظار گودمارک از بچه ها داشت! خوش به حال بروبچه های گوربانی(قربانی){البته فقط به خاطر امتحان و نمرشون}!

یکی نیس بهش بگه :حاج قاسم! آخه این چه طرز سوال گرفتنه جیگر؟ کبد؟ به قول خودش: (گاسم زان ول چن) فقط با لهجه ترکی بخونینش!

از اون امضاهایی که یه بنده خدایی جمع کرد تا برسه به استاد نگید که الان افتاده دست پروفسور کجوری واسه روز مبادآآآآ !

آز هم که قربونش برم ....!  

اما دوستان! پیشنهاد می کنم از این فضا استفاده بشه تا از این ترم به بعد درس ها و ساعت هامون رو تا جایی که امکان داره یکی انتخاب کنیم . به جان خودم اینقدر از بعضی از رفقام دور شدم  و دیر به دیر می بینمشون که انگار نه انگار با هم همرشته ای هستیم و رفیق!

فعلا!  

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۱۱/۰۷
  • ۲۷۳ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۱۱)

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است
کارم از گریه گذشته است بدان می خندم


جواب کاملی بود! پس بخند تا بخندیم!!!
کیفت کوک میخونه؟!!


با منی؟ با کی ای؟ کی؟ کیه؟ کیه؟کیههههههه؟
بعله! از این واضح تر نمی شد!!
ای بابا...دلتون خوشه ها...من دارم خون گریه می کنم میگین پست طنز بزار؟!! شما که کیفت کوک می خونه یه پست طنز بزار بلکه ما هق هقمون بند بیاد
سلام حالتون خوبه؟
پست دردناکی بود انگار خیلی دلتون پره هااااا
واسه تنوع ی پست طنز بذار
بیخیال همه ی این درسا
فیعلا
چون امروز به دانشجوهایی که واسه نمره دم در اتاق یکی از اساتید ایستاده بودندگفتند....شما که دانشجوهای نمره ای هستید.(از لحن استاد معلوم بود از این کار بدشون میاد.)


عججججب! احیانا دانشجوهای ترمو1 بودند یا بالاتر؟
اگه این طور بوده که پس خدارو شکر
سلام.
امروز فهمیدم خیلی بهتر شدامضاها به دست استاد نرسید.


سلام...چطور؟؟
سلام متین گان!! منم مگتبی!! اوکی؟!
راجع به ریاضی2 باهات موافقم...اما من خیلی درس معادلات رو دوس داشتم! یادش به خیر!! تو ایام جوونیم معادلات رو پاس کردم!
حاج قاسم هم که کاری با ما کرده که وقتی ترمو رو بر زبان مبارک جاری میکنیم زبونمون میسوزه!
فک کنم واسه ترمو فقط وفقط و فقط باس توکل کرد.. دیگه کاری از دست ما برنمیاد!!
به نظرم بهتر شده که امضاهامون به دست استاد نرسید! به ریسکش نمی ارزید! ولی خب ما به خاطر احترام به همون بنده خدا این کار رو انجام دادیم..


سلام!
ترمو...ترمو...ترمو....سوخت زبونت؟!
راستی: استاد می فرمودیه!! بفرمیو...!
salam.ali gan,tekrar mishavad ali gan ........baleh gan(be to rabti nadareh mogggggtaba!!!....ok??!!). rastesh to in mogheeat post dar kardan ham honari mikhad ke faghat to dari.movafeghi?? az in term chi mitonam begam???!!!


نه موافق نیستم!
خیلی چیزها می تونی یگی ! شیمی آلی و ریاضی مهندسی که بهتون حال داد و ما بقی!
چرا دری وری میگی پدرپدر سوخته!!
خوش به حالت دوتا مونده!
خوش به حالتون که امتحاناتون تموم شد درضمن درسای شما درمقابل میکروب شناسی و ویروس شناسی و مورفولوپی و گوش و حلق و بینی که ما داریم با بدبختی ÷اس میکنیم چیزی نیست به منم سر بزنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛