سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

بعد عمری ضایع شدم!

سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۳۲ ب.ظ
سلام. بلاخره یه سوژه پیدا شد برای آپیدن!

قبل از هر چیز این کلیپ از سریال متهم گریخت رو دانلود کنین ، مرتبطه!

دانلود کلـــیپ متـــــهم گــــریخت!

بله....داستان از این قراره که خونه ی یکی از بستگان درجه ۲ دعوت بودیم که از آشناها و دوستا و همسایه هاشون هم دعوت بودند و من تعدادی رو نمی شناختم. بعد افطار و گپ و ... من و پدرم و دامادم رفتیم مسجد نزدیک خونشون.

بعد از نماز من کمی زودتر زدم بیرون که دوباره برم تو خونشون. سر و صدای بچه ها بود تو حیاط گفتم خوبه یک کم اذیتشون کنم، رفتم در زدم به هوای اینکه یکی از بچه مچه ها میاد در رو باز می کنه...همچین که در رو باز کرد یه حرکت از حرکتای کلیپ بالایی رو رفتم که ناگهان. . .

..... دهنم باز موند و خشکیدم! .....

یکی از همون غریبه ها که پیر هم بود در رو باز کرد یه عده ای از مهمونا داشتند می رفتند!

با خجالت به تته پته افتادم گفتم حاج آقا شرمنده فکر کردم بچه ها در رو باز می کنن...

به هر حال،بعد عمری ضایع شدم...!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۵/۲۵
  • ۲۵۴ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۲۱)

سلام علی جون خوبی عزیز؟وب قشنگی داری
راستی بیا به وبم و اگه دوسم داری یه رای بهم بده
منتظرتم
زیاد مهم نیس، چیه!!
آره خوردنیه!
اگه آیس پک روبروی یونی بسته بود، میریم بستنی ایرانیان.. اگه اونجا هم بسته بود، میریم ی جای دیگه..
چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیز خوبیه!


اییی....الان که می بینم جیبم خالیه....مجتبی پول مول داری یه خورده بهم قرض بدی؟!
آیس پک؟ چی هست؟! خوردنیه؟!
من که بابل بودم تو تابستون، تو به من شیرینی دادی نامرد؟!!
حالا که ایندفعه ازت آیس پک گرفتیم، متوجه میشی!!
من که صاحبخونه نیستم پدرم صاحبخونه هست


آخه طفلکی!!
علی تو هم متولد شدی بالاخره؟ آخی......
مبارکه مبارکه.....
ببخشید دیر شد..
مرد باش غیر تابستون به دنیا بیا بچه ها رو مهمون کن.....
تو تعطیلی به دنیا اومدن که هنر نیست!
حالا از شوخی گذشته ایشالا عمر پربرکتی داشته باشی.


تولد تولد تولدم مبارک...اه اه اه این چیه که اوردی؟ گندشو در اوردی؟!(کادو منظورمه!)
من مردم شماها یک کم غیرت به خرج بدین 6 شهریور باشین بابل ازم به زور شیرینی بگیرین! هنر اینه که تابستون بابل بمونی و بتونی ازم شیرینی بگیری!!
حالا تولد خودت کیه ما تو دانشگاه بوقش کنیم تا به همه جایزه بدی؟!!!
آقا ممنونم. شرمنده کردی.شما هم همینطور.
شماها از کجا می دونین؟!!
خ ی ل ی م م ن و ن م!
تولدت مبارک پسر بابلی


ممنونم بچه .....بچه....بچه کجا بودی؟ شهر ری؟!
بچه ریوی؟!!
سلام سلام سلام...

تولدتون مبارک آقای متین فر....
ایشالله 120 ساله شین و به همه ی آرزوهاتون برسین

خب پیتزا میدین یا ساندویچ؟ یادتون باشه بدون بستنی نمیشه ها....


سلام. ممنون..!
اگه من الان بخوام 121 ساله شم چیکار کنم؟!!
بابا تولد ما خرما پخش می کنن...این چیزمیزا چیه؟!
1- همسایه ها دعوت نبودند 2- مرده غریبه نبود ، خووووووووب میشناسیش 3-لینک دانلوت خرابه هر موقع میرم توش اعدادو ارقام و حروف های چرت وپرت میاره بالا بعد سیستم هنگ میکنه


1- چون نمیشناختم گفتم شاید همسایه باشن!
2- قبل از وقوع حادثه نمیشناختم بعدش فهمیدم کیه..!
3- برای اینکه سیستمت زاقارته و با وی پی ان میری توش! یا ممکنه با جست وجو گری غیر از اکسپلورر بری...با اکسپلورر برو ببین میاد؟!
4- دوستان tntc ، صاحب خونه ی اون خونهه هست...بچه ها tntc ، tntc بچه ها!
کلیپ رو دیدم.. نمیدونم چرا با فایرفاکس باز نشد.. ولی با اکسپلورر، بالا اومد..
مشتاقانه منتطرم تا این حرکت رو زنده ببینم!
دلم برات تنگیده عزیز..


فایرفاکس چیه...ایش! فقط اکسپلورر 9!
من هم همینطور...
ناراهت نه.......ناراحت
شرغ نه........شرق
ثر نه...........سر
می ذنیم نه.......می زنیم
فاتهه نه..........فاتحه
سواب دارح نه...........ثواب داره
(آیکون نگار انتقام میگیرد)


جدی؟!! اینها رو از فرهنگ لغت میگین دیگه!!؟؟؟
ناراحت نشیا... خوب حقیقت تلخه... راستی یه سر به جنوب شرق بزنیین یه فاتحه بفرستین صواب داره!


نه ناراهت نشدم...چشم به جنوب شرغ هم ثر می ذنیم و فاتهه ای می خوانیم چون سواب دارح!
علی جون کلا ضایعی داداش این که عادیه...



دستت درد نکنه دیگه....حالا ما شدیم ضایع؟!
ینی این صدا ها رو هم از خودت در میاوردی؟
بیچاره طرف ...پس نیفتاد؟
کتک نخوردی ازش؟


نه تا اون حد....نه واقعا خونسرد بود...داشت تسبیح میزد...من هم از خونسردیش خودمو کاملا جمع کردم!
مرده فقط گفت: نه خواهش می کنم..



رو آب بخندی!!
سلام
کلیپ رو دیدم...
اگه حرکت تون واقعا اینجوری بود پس خیلی ضایع شدین


بله خب...ولی دم پیر مرده گرم، ریلکسه ریلکس بود!
هنو کلیپ رو ندیدم ولی حرکتت خیلی ضایع بود!
فک کنم لینک دانلود خرابه..


اولندش لینک سالمه!
ثانیا یادم بیار برات تصویری اجراش کنم!!
ای بی خرد


قصدم فقط شوخی با بچه ها بود نه اون اون بنده خدا!
لطفا یه لحظه بیاین!!!
سلام وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛