سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

بابل نیاین جون هر کی دوست دارین!!!!

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۸۹، ۰۶:۰۰ ق.ظ
سلام.

سلامی به نرمی پتو و به گرمی اتو!!     

بی مقدمه!                                                              

هوا به قدری گرمه که لحظه ای فقط لحظه ای سرپا ایستادن توی هوای آزاد آدمو با عرق غسل میده!

رطوبت +۲۲۰ !! و دمای هوا +۳۶ هست! ....علاوه بر گرما موج سفر های تابستانی به شمال و لب دریا تازه شروع شده و ترافیک ماشین های نمره ۱۱- ۲۲ -۳۳- ۴۴- ۵۵ و ۱۲ و ۵۷ نزدیک میدان حمزه کلا روان آدم رو به هم میریزه!!

کاش از بچه های دانشگاه یکی اردبیل مردبیل بود ما میرفتیم پیشش! اگه هوا با این وضع پیش بره باید بگم که قحطی آخرالزمان نزدیکه!!                                                        

دوستتون دارم به شدت ۲۲۰ ولت! فعلا! 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۴/۲۰
  • ۲۷۴ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۶)

نه داداش چی چی رو پایه ای...یه چیز پروندیم ما !!!
راستی علی جون اگه بخوای و 2×3 پایه پیدا کنی حاضرم ببرمتون اردبیل خونه و چادر با من
3×4 روزه میریم بر میگردیم
سرعین و سرداب و خلخال و چنتا آب گرم دیگه هم میبرمتون
فندوقلو هم میبرمتون الان آلوچه هاش رسیده!
برگشتنی هم رشت و آستارا عقشو حال!
زمان 4تا8مرداد
پایه ای؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اهل کردکوی ام
اما
شهر من کردکوی نیست
شهر من گم شده است
لهجه ام نیز عوض شد وتمام

بیشتر از این دیگه نتونستم شعر و تحریف کنم
من حرفتو تجربه کردم علی جون
این هفته عقدکنون داشتیم اومدیم ساری
چشت روز گرم نبینه از گرما تاب بیرون رفتن نبودندی
ولی دم غروبی دریا رفتن خیلی حال میده
مخصوصا وقتی دسته جمعی باشه!
سلام جالب بود
البته شهر ما هم دست کمی از بابل نداره ولی خب فک کنم دمای شهر ما +40 است.
فقط خوبیش اینه که ما جنگل داریم و جنگل خنکه



جسارتا بچه کجایی؟!!
راست میگی..
من کولر رو امروز صبح ساعت 6 خاموشیدم! ولی انقدر هوا گرم بود که ساعت 9 دوباره آنیدیمش!!
خیلی هوا گرم شده .. ولی خداروشکر، تا حالا قطعی برق نداشتیم!


هی نگو قطعی برق مجتبی جان که یاد 6 ساعت قطعی(قحطی) برق محلمون می افتم!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛