سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

امضا شناسی

دوشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰۹:۰۵ ق.ظ

سلام. این که میبینین یه پسته در مورده امضاها...روانشناسی از طریق امضا! تقریبا درست میگه البته همیشه استثنا وجود داره..گفته باشم! امضاهاتون چه شکلیه؟!

کسانی که به طرف عقربه های ساعت امضاء می کنند انسانهای منطقی هستند.

کسانی که بر عکس عقربه‌های ساعت امضاء می کنند دیر منطق را قبول می کنند و بیشتر غیر منطقی هستند

کسانی که از خطوط عمودی استفاده می کنند لجاجت و پافشاری در امور دارند

 کسانی که از خطوط افقی استفاده می کنند انسانهای منظم هستند

کسانی که با فشار امضاء می کنند در کودکی سختی کشیده‌اند

کسانی که پیچیده امضاء می کنند شکاک هستند

کسانی که در امضای خود اسم و فامیل می نویسند خودشان را در فامیل برتر می دانند

 کسانی که در امضای خود فامیل می نویسند دارای منزلت هستند

کسانی که اسمشان را می نویسند و روی اسمشان خط می زنند شخصیت خود را نشناخته‌اند

 کسانی که به حالت دایره و بیضی امضاء می کنند، کسانی هستند که می خواهند به قله برسند.

خدا رو شکر که سوخته نبود..!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۶/۱۴
  • ۳۶۰ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۸)

همون موقع که بغل دستم نشسته بودی داشتی می نوشتی باید می زدم سیستمتو ری استارت می کردم تموم دانلودات پاک شه اونوقت بفهمی مسخره یعنی چه!!
واقعا مسخرست.حتی یه دونشم درست نیست.
نیما افشار؟ چقدر اسمش آشناست؟


خاک تو سرت...نیما افشار ساختمون پزشکان یادت رفت؟!!
بابا روانشناس بابا نیما افشار
خب، راستش برام جزغاله(!) نبود!
زیاد قبول ندارم این روانشناسی ها رو!
البته بیشتر، صفات خوب،خوب بهم چسبوند...


جل الخالق..من دارم می رم اون جمله ی آخر رو حذفش کنم...!
حالا تو تفریحی یکی بزن مشتری میشی..!
ینی من هم منطقی ام....هم منظم...هم دارای منزلت و هم میخوام به قله برسم؟؟...خجالت ندین ما رو ....عجب آدمی بودم و خودم نمیدونستم....
مدیونی اگه فکر کنی من جز’ اون استثنا ها بودم که این روان روانشناسی واسش اشتب در اومد...
جالب بود و واسه منم سوخته نبود


شایــــد!
خیلی عجیب تر شد ...واقعا سوخته نبود؟!!!؟!! فکر کنین؟!
سلام سلام سلام...
امضای من چون طولانیه 5تا از این خصوصیات رو داره....

من تا حالا نخونده بودم این مطلب رو ...
پس واسه من سوخته نبود

فیعلا


سلام. آره برای من هم ممکنه چند تا از این خصوصیات رو داشته باشه اما اون جزیی مهمتره که اگه نباشه امضا بدرد لای جرز می خوره!!
عجیبه!! سوخته نیست؟!
  • عزراییل دختراااااااااااا
  • hi
    وبتـــــ زیباســـــــ

    کمـــــ متفاوتــــــــ
    به من هم سر بزن مطمئن باش ضرر نمی کنیــــ
    bye
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    سکسکه

    از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
    دفتر خاطرات دارد؛
    داستان می نویسد؛
    و اخیرا شعر هم می گوید؛