سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

خوابی که دیشب دیدم...

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹ ب.ظ
 
خواب و رویا یکی از عجایب زندگی هر آدمیه!
 
* یکی تو خوابش با روح اموات و درگذشتگان می تونه ارتباط بگیره؛
* یکی تو خوابش به جاهایی سفر می کنه که هیچ وقت نرفته و یا ندیده؛
* یکی تو خوابش حوادث فردا و پس فرداشو می بینه؛
* یکی تو خوابش آینده و عاقبتش رو می بینه؛
* یکی هم مثل من! خواب نمی بینه، و خواب نمی بینه، حالا که می بینه همه اش به صورت شاعرانه و ایهام و رمزدار!
 
خدایا! من، سر امتحان ریاضی دبستان با ماشین حساب مینشستم، از من چه انتظاری داری آخه بتونم رمزگشایی کنم؟! تازه اگه تا صبح یادم بمونه چی دیدم تو خواب...
 

*

القصه، چند شب پیش و حوالی صبح، خواب یک گربه سیاه و پشمالو رو دیدم که هی نزدیک میشد و هی از خودم دورش میکردم. بالاخره نوازشش کردم!
تو تعبیر خواب جستجو زدم، دیدم نوشته:
"ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر بعد از صبح در خواب خودت گربه ببینی، تعبیرش این است که شش روز بیمار می‌شوی."
 
خداروشکر خوبم! روز سوم بیماریم داره تموم میشه، یه سه روز دیگه همش مونده!!
 
 
شما جزو کدوم دسته هستین؟ چه خواب هایی دیدین که تعبیر شده یا برعکس تعبیر شده؟
کامنت کنید...

نظرات (۳)

آره می‌دونم. اولیه رو همون موقع رفتم دنبال تعبیرش. یادم نیست چی بود ولی یادمه چیز خوبی نبود :))
  • علیـــــ ََ
  • همه مطالب پست یه طرف این غکس گربهه یه طرف :)

    پاسخ:
    آره گربه باحالیه!
    گربه انیمیشن کوتاه kitbull هست...
    از اینجا می تونی رایگان دانلودش کنی ببینی:

    http://www.nooshika.com/pixar-sparkshorts/
    گفتید گربه یادم افتاد یه بار خواب دیدم گربه اومده تو تختم کنار خوابیده :| اخیرا هم خواب دیدم دو سه تا گربه اومدن تو خونه بیرونم نمیرن :/ البته من گربه دوست دارم ولی تو خواب حس خوبی نداشتم از سیریش شدن‌شون :/
    پاسخ:
    هر کدوم از اینایی که میگین واقعا تعبیر داره ها!! 

    مال من شبیه اون گربه سیاه بود که تو شعر معروف "گربه من نازنازیه/همش به فکر بازیه" داشت ماهی از حوض، کِش می رفت....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    سکسکه

    از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
    دفتر خاطرات دارد؛
    داستان می نویسد؛
    و اخیرا شعر هم می گوید؛