سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

نقاشی....نقاشی....ن ق ا ش ی

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۷:۳۷ ق.ظ
سلام...راستش دلم نمی اومد پست نزارم و برم....گفتم حالا که جو دانشگاه و سایت و ...داغه یه پست بزارم تا برگشتنی نظرا رو بخونم!

البته دیدم وضعیت نظرخواهینا داغونه گفتم تائیدیه بزارم بهتره.

تو فکر این بودم که چه پستی بزارم به ذهنم اومد قیافه اساتید رو بکشم...هر چی زور زدم که دکتر تقی زاده و پروفسور و این یارو رجبی رو بکشم نشد....یه آن به خودم گفتم کی بهتر از حاجی نوشیروانی!!

این بود که ایشونو کشیدم البته خودم احساس می کنم یه نموره شبیه مهندس کاوه(نقشه کشی) شده ولی با این حال ما زورمونو زدیم!

 این هم طراحی چهره مرحوم نوشیروانی.

این یه هفته ای بهتون خوش بگذره و با اساتید جدید حال کنین... دوستتون دارم...یا حق!

********************************************************************

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۶/۳۱
  • ۴۳۴ نمایش
  • alialialimtf@

بابل

مرحوم نوشیروانی

نوشیروانی

نظرات (۱۱)

سلام علی جان ،رسیدن بخیر.
هر چند دیشب در ارتباط بودم باهات،
ولی گفتن دوبارش خالی از لطف نیست: زیارت قبول ،انشاالله این دفعه با هم.
این گله واسه استقبال ازت بود.


ممنون
سلام علی جون
خیلی دلم واست تنگیده!
کجایی پس؟! چرا نمیای؟!
همه منتظرتن...
یا علی...


دارم میام! الان بومهن ام!با گوشی وصلم
نقاشیت فوق العاده است،خیلی حال کردم.
امیدوارم بهت خوش گذشته باشه.
از نظر گرافیکی نقاشی خوبی بود.
التماس دعا
یا حق
باحال بود...
شبیه پدر زن کاوه بود!
ولی چرا عکس امامو اونطوری کشیدی؟!!!؟؟؟؟؟
زنگ بزنم بچه های منکرات؟
خیلی باحال کشیدی..
دمت گرم..اصلا هم شبیه کاوه نیس!
کربلا خوش بگذره رفیق!
التماس دعا برادر...
این که بیشتر شبیه غلام شیش لول بند بود !!!
راستی بابت انگشتر ممنون راضی به زحمت نیستم
سلام
خیلی نقاشی قشنگی بود واقعا نقاشیت عالیه
راست میگی یه خورده شبیه استاد کاوه هم بود


ممنون...لطف داری!
سلام....ظاهرا مشکل برطرف شده چون با اینترنت خانگی بالا میاد....!
نمی دونم چرا اینجوریه با هر سایز و اسمی آپلود می کنم بالا نماد..حتی اون عکسای مخبری و بنی جمالی هم بالا نمیاد! شانس مارو...
نقاشی بالا نمیاد داداش!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛