سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

غیبت توی دانشگاه واسه دومین بار!

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۸۹، ۰۷:۵۹ ق.ظ

سلام .  امروز شنبه و من الان از دانشگاه بر می گردم...با چند تا بچه های شیمیایی هماهنگ کرده بودیم که برنامه های ترممون رو شبیه هم کنیم.

راستش خواستم از همه ی شما دوستان وبلاگی و دانشگاهی یه یک هفته ای خداحافظی کنم به خاطر اینکه دارم میرم عتبات...کربلا! تقریبا ۲ تا ۱۰-۱۱ مهر میشه - و من تقریبا ۳ جلسه از ترمو و ... رو از دست میدم!- در نتیجه این ترم قید جزوه نوشتنو زدم و شما پسرا روی جزوه های من حساب باز نکنین!

ضمنا اگه اونجا به اینترنت دسترسی پیدا کردم حتما وبلاگو آپ می کنم.

قربون همتون......ایشالا قسمت شما!....التماس ۲آ  !!  

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۶/۲۷
  • ۲۷۴ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۱۴)

سلام علی جان. واقعا بهت حسودیم میشه. حتما برای ظهور آقا دعا کن.
برا منم ویژه دعا کن در جریان که هستی؟

تو رو خدا یاد ما هم باش.
بیتن الحرمین. کف العباس. تل زینبیه. طفلان مسلم. مسجد کوفه. چاه خانه امام علی(ع). آخرین مکانی که حضرت صاحب الزمان(عج) قبل از غیبت گویا آنچا تشریف داشتند.......................................
یا امام زمان. فقط برو ببین میتونی تو حرم سید الشهدا گریه کنی یا نه؟
خیلی ها نمیتونند یعنی انقدر مبهوت میشن که از همه چی غافل میشن.
اگه تونستی قدر خودتو بدون و مارم فراموش نکن.
بالای تل زینبیه که رفتی بشین و به یاد مادر سادات باش. مادری که جلوی چشمش.......................................................
ببخشید زیاد حرف زدم دلم گرفتش.


آقا چه دل پری داری که این همه می نویسی!!؟
کامنتتو تو راه برگشت خوندم ولی جدی برای همه ی بچه های شیمیایی دعا کردم!
التماس دعا ما را هم فراموش نکن
حسین جان خودتو کنترل کن......سو تفاهم بود برطرف شد!...
متین جان من امروز نتونستم ببینمت که باهات خداحافظی کنم،مجتبی گفت که داری میری،ایشالا برا همه دعا میکنی دیگه؟ مرسی.زود برگرد،سالم،با سوغاتی...


قربانت....چشم چشم !!
خوب آقای حسین عیوض زاده که مازندرانی هست و الان هم ساکن ساریه !!!
اوه اوه اینارو نگا...
مجتبی جون تورو خدا بدادم برس
نگا چه ترمالی راه انداختی حالا مارم انداختی توش
مجتبی اینا همون آدمان که ابوالفضل بیچاره رو اونطوری کردن
دستی دستی به آدم توهمت میزنن بعد بیا پرتغال فروشو پیدا کن...
کامنت بالایی به احتمال قریب به یقین متعلق به آقای حسین عیوض زاده هست
از نوع محلی نوشتنش معلومه که مازندرانی نیست. یعنی کسیه که مازندرانی بلده
نمیدونم از نوشتن کامنت به اسم یکی دیگه چه سودی میبره، فقط براش متاسفم
موفق باشید


زود قضاوت نکن....فک کنم بشناسمش!
30 شهریور بیام دانشگاه چیکار؟! می خوای چاووشی بخونیم ردت کنیم بری؟! نه داداش من 2 مهر مسابقه بسکتبال دارم باید سر تمرین باشم شرمنده روم سیاه چشمم کف پات
هستی؟!
چ جالب! منم هستم!!
الان که دارم اینو مینویصم دو مطر باحات فاسله دارم،حمین الان میام میبوصمط
حتما برامون زیارت کن.سفرت بی خطر،یا علی


الان که دارم می نویسم فاصله ام 2 متره ازت...حالا 1 متره....الان پشت سرتم !!

چشم! تو هم مواظب خودت باش توی این دو هفته ای تو دانشگاه.....! بای
بابا کل علی! یا بهتره بگیم علی کل!
نائبو زیاره باشی! مارم 2آ کن رفیق.
قابل توجه بچه های خوابگاه اینترم همه مشروطیم!
کجایند جزوات پرپرشده ی علی!
خیلی میخوامت...به خاطر انگشتره!


علی کل؟!؟! دیگ به دیگ میگه روت سیاه!!
چشم حتما! تو با جزوه بی جزوه در هر صورت مشروطی!!
"اللهمَّ ارزقنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُروُدِ"
درود بر تو و خانواده محترم که برای دومین بار به کربلا خواهید رفت(این سعادتیه که به راحتی نصیب هر کسی نمیشه..هیچ ربطی به استطاعت مالی هم نداره!)
ایشالاه صحیح و سالم بری و برگردی..
حالا تا روز رفتنت، حتما میبینمت..
التماس دعا..


درود خداوندگار بر تو آمن هوتپ خرخون و خانواده محترمت!
ممنون....لطف داری! ان شا الله
سلام کربلایی بعد از این علی متین فر مداح اهل بیت عصمت و طهارت
التماس دعا ، نائب الزیاره باش جای ما بین الحرمین حال کن ... سرداب گریه کن ... نجف داد بزن و ...
شنیدم می خوای یه شرف الشمس برام بیاری به خدا راضی به زحمت نیستم ... سایز انگشترم 56 ولی اصلا راضی نیستم تو زحمت بیفتی !!! چی می خوای یه حدید و یه درنجف هم برام بیاری بابا خیلی مردی اصلا راضی نیستم
دعا کن ما رو خیلی نیاز دارم
یاعلی


سلام حاجی! بابا مارو با این صدای زاقارتمون واسه دادزنی هم نمی خوان... مداح؟!!!!
چشم حتما...جاتو بین الحرمین خالی می کنم...سرداب گریه می کنم....نجف داد می زنم ...کربلا جان به جان آفرین تسلیم می کنم!!! یا علی
سلام
خوش به حالت نائب الزیاره باش
التماس دعا حتما


سلام...به روی چشم! حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛